خرید لوله های پلی اتیلن آبرسانی
نوشته شده توسط : میرزایی

لوله های پلی اتیلن آبرسانی از کیان اتصال

 

خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن از ماده ای پلیمری به نام پلی اتیلن ساخته می شوند که علامت اختصاری آن PE است. توجه با این نکته حائز اهمیت است که این ماده را از واکنش پلیمریزاسیون واحدهای اتیلن بدست می آورند. پلی اتیلن ها خود از خانواده مواد پلی اولفین ها می باشند که امروزه در بسیاری از مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند.  لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها در سایزها، ضخامت ها، و کلاس های باری مختلف تولید و عرضه میشوند. این لوله ها در سایز های 16 تا 2500 میلی متر موجود بوده و در کلاس های 2، 4، 6، 10، 12، 16، 20 و 32 بار و بالاتر نیز تولید شده و در بازار داخلی عرضه میشود.

از کاربردهای لوله های پلی اتیلن، میتوان به قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی، دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده اشاره کرد.

 

 

خرید لوله های پلی اتیلن آبرسانی

 

 

چرا لوله های پلی اتیلن آبرسانی؟

 

خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی کیان اتصال یکی از پرمصرف ترین و پر فروش ترین لوله های پلی اتیلن می باشند. در زمان‌های گذشته از لوله‌های فولادی، بتنی و سیمانی برای نصب و انتقال خطوط آب در شبکه آبرسانی استفاده‌ می‌شد، اما این نوع لوله‌ها با گذر زمان دچار خوردگی شده و رسوب‌گذاری می‌کردند.

طول عمر بالا، مقاومت بالا در محیط های اسیدی و بازی، مقاومت بالا در برابر فشار، وزن کم، آب بند بودن، انعطاف پذیری بالا، ضریب انقباض و انبساط کم، مقاوت در برابر دما و عدم رسوب گیری از مزایای لوله های پلی اتیلن آبرسانی کیان اتصال می باشد. لوله پلی اتیلن گازرسانی نیز این مزایا را دارد. که همه ی این ویژگی ها سبب شده خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی، مقرون به صرفه باشد و میل به استفاده از آنها بالا باشد.

عمده کاربرد لوله پلی اتیلن آبرسانی، همانطور که از نامش پیداست در آبرسانی و انتقال آب می باشد. از خرید لوله های پلی اتیلن آبرسانی در انتقال آب شهری و روستائی، آبیاری قطره ای، آبیاری تحت فشار، آبیاری بارانی، نواری و قطره ای استفاده میکنند.

برای آشنایی با لوله کاروگیت کلیک کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن آبرسانی :

 

برای خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی به نوع مواد اولیه و نیز فشار آب توجه کنید.

مرغوب ترین نوع لوله پلی اتیلن آبرسانی لوله پلی اتیلن PE80  یا PE100 می باشد .

 

مواد اولیه پلی اتیلن PE80 :

 

ضریب ایمنی در این مدل، 1.25 و وزن متوسطی دارد. هرچه دانسیته مواد اولیه بیشتر شود، ضخامت لوله کمتر و وزن پلی اتیلن کاهش پیدا می‌کند.

 

مواد اولیه پلی اتیلن PE100 :

 

ضریب ایمنی در این مدل نیز 1.25 است. جدیدترین و سبک‌ترین نوع ماده اولیه در این دسته بندی قرار گرفته است که علاوه بر تولید لوله‌های باکیفیت، هزینه کمتری نیز در تولید دارد. این نوع مواد اولیه با دانسیته بالا و کیفیت عالی، انعطاف پذیری بالایی دارند که نگهداری و نصب لوله پلی اتیلن را راحت‌تر می‌کند. لوله‌های با مواد pe100 جزء مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های پلی اتیلن هستند.

 

 

خرید لوله های پلی اتیلن آبرسانی

 

کیان اتصال به عنوان نمایندگی گسترش پلاستیک با ارائه خدمت در این حوزه می تواند شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری نماید.

 





:: برچسب‌ها: خرید لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن آبرسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: